Lia Veselie (liaveselie.ro) va pune la dispozitie livrare in orice localitate din Romania prin urmatoarele metode de livrare :

CompanieCostDurataZona
DPD Curier20 Lei1-3 zileRomania
Urgent Cargus20 Lei1-3 zileRomania
Posta Romana – Priori Post20 Lei1-3 zileRomania
Timpul mediu de procesare a unei comenzi este de 24 de ore , maxim 48 de ore in functie de cerintele clientului !

Livram si in alte țari, costurile de livrare incep de la 30 de euro, contactati-ne pentru a afla tariful exact pentru țara dorita.

LIVRARE GRATUITA IN TOATE LOCALITATILE DIN ROMANIA PENTRU COMENZILE MAI MARI DE 300 DE LEI !

Puteti deschide pachetul în fata curierului (însa numai după ce achitaţi totalul produsului/produselor) pentru a vă asigura că ceea ce este înscris pe factură este prezent şi în colet. Orice reclamaţie ulterioară a unor produse care lipsesc din colet nu este luată în considerare de companiile de curierat.

Retur & Schimb

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, te rugam sa ne contactezi in scris pe adresa de email info@liaveselie.ro in care sa specifici numarul comenzii si / sau facturii produselor.

Produsele din categoriile „Lenjerie Intima” NU SE SCHIMBA din motive de igiena.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). In cazul in care aceste aspecte nu sunt respectate, retururile nu vor putea fi acceptate.

Poti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:

1. Produsul livrat nu este conform cu specificatiile de pe site-ul www.liaveselie.ro

Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, poti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.

Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, vei plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, vei primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de liaveselie.ro

2. Produsul livrat este nefunctional in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari

Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva – ridicarea de la sediul liaveselie.ro sau receptia la domiciliu prin curier – poti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, iti recomandam sa ne contactezi.

3. Produsul livrat nu este cel comandat

Daca ti s-a livrat alt produs decat cel comandat te rugam sa semnalezi in termen de 24 ore acest lucru pentru a returna produsul si pentru a fi inlocuit cu cel corect.

Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de liaveselie.ro .

4. Renuntarea la cumparare

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului, conform OUG. 34/2014.

Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit).

In cazul retururilor, produsele returnate trebuie sa nu prezinte urme de uzura sau urme de deteriorare (lovituri, zgarieturi, scursuri, etc. ).

In cazul in care aceste aspecte nu sunt respectate, retururile nu vor putea fi acceptate.

Cheltuielile de returnare vor fi suportate de client, iar rambursarea contravalorii produsului se va face in cel mult 14 zile de la retur.

Nu se pot accepta retururi pentru produsele comercializate in regim de produse personalizate care au fost personalizate conform solicitarii tale si pentru care tu ti-ai exprimat acceptul in scris.

Cum primiţi banii înapoi pentru articolul returnat?  


 În cazul în care condițiile de retur sunt îndeplinite, vă vom înapoia banii în termen de maxim 14 zile ( din momentul în care returul a ajuns la noi ) prin transfer bancar (trebuie sa ne dati contul IBAN al Dvs. ) sau prin serviciul Plati Online (daca clientul a platit comanda prin aceste serviciu).

Putem amâna rambursarea până la data primirii sau a colectării bunurilor care au făcut obiectul vânzării, sau până la momentul primirii unei dovezi din partea consumatorului conform căreia acesta a trimis bunurile către noi.

Pentru comenzile platite cu cardul suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de maxim 30 de zile de la acceptarea returului.

COLETELE CU RAMBURS NU VOR FI ACCEPTATE !

ACCEPTAM RETURURI NUMAI PRIN FIRMELE DE CURIERAT RAPID !